ok..o sa raspund si la intrebari:)))..
si o sa pun si poza
poi culorile preferate:negru,roz,verd..
sa stau la laptop si sa ascult tokio hotel!
cinema bizarre,the gazette,skillet
pisica!
07.02.2010
41.1KB
daAAaa:>
01.02.2010
37.5KB
:nebun:
03.03.2010
25.2KB
:rotfl: :rotfl:
05.02.2010
35.2KB
03.02.2010
22.7KB
7
20.02.2010
38.6KB
Verde ;x
10
09.02.2010
42.7KB
10 pentru că e burtos.
18.02.2010
23.7KB
:nebun: :nebun: 10 :nebun:
03.02.2010
32.4KB
:zzz:
12.02.2010
14.5KB
Ok,ok
02.02.2010
26.8KB
:nebun: :nebun:
27.01.2010
27.7KB
9....
05.02.2010
28KB
Damn!!! :x
07.02.2010
37.3KB
5
14.02.2010
47.2KB
:zzz:
31.01.2010
25.1KB
10 :nebun:
04.03.2010
20.1KB
:nebun: :nebun:
31.01.2010
20.7KB
:nebun: :nebun:
26.01.2010
4KB
BiLL:X
25.01.2010
33.1KB
Hai sa fim toate bi :rotfl:
03.02.2010
23.1KB
:nebun: :nebun:
24.01.2010
9.7KB
Am doar 2.Mova=p~ si alba :nebun:
04.02.2010
36.9KB
9 :zzz:
06.03.2010
23.3KB
Daca ma rogi tu logic ca pun...
01.02.2010
40.3KB
24.01.2010
13.9KB
03.02.2010
28KB
paco vrea biscuiti paco vrea biscuitiii :nebun: :nebun: eu is pacoo :rotfl: :rotfl: :rotfl: